Autor |
Wiadomość |
kasieK
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Level |
|
Jak na razie nie zauważyłem, żeby level specjalnie się liczył. Dostajemy marne kilkadziesiąt HP zwiększając sobie siłę do maxa (50), do tego gdy zwiększymy sobie limit zręczności na maxa, wcale nie dostajemy tak dużo speeda itp... Dałoby się to jakoś zmienić? Np. statystyki, rosnące wraz z levelem dające większe możliwości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:20, 10 Kwi 2009 |
|
|
|
|
Pan Ciasteczko
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć:
|
|
|
|
miales chyba na mysli zwinnosc - zaprzecze, bo gdy mialem 48 zwinnosci to widzialem znaczaca roznice w mojej szybkosci w porownaniu z reszta. co do twojego pomyslu - jestem na nie, poniewaz faworyzowanie stalych graczy utworzy elite na serwerze, gdzie poczatkujacy i nowi gracze nie mieliby najmniejszych szans w starciu z wysokopoziomowcami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:34, 10 Kwi 2009 |
|
|
kasieK
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
No dobra, może i te statystyki są zauważalne, ale co z tego jak przyjdę na serwer taki JA i z moim skillem na niższym lvlu każdego rozwale XDDDDD :PPPPPP
Spójrz na sprawę z drugiej strony, ktoś gra długo na serwerze, ma wysoki level, stara się, expi itp. i chce, żeby to dawało jakieś efekty.
Nowi gracze hmmm... nie expi się tak trudno. To, że ktoś będzie lepszy (to oczywiste - większy lvl = jesteś lepszy, łatwiej fragujesz) nie musi oznaczać, że ktoś kto ma np. 5 lvl go nie zabije. Teraz liczą się wyłącznie itemy... Ktoś tam na serwerze miał 45 level. Przyszedł 9 i go zabił. Rozumiem, ale chodzi o jakąś przewagę (te 80 HP i trochę w speedzie nie daje prawie żadnej przewagi nad wrogiem... 2 strzały w banię i leży...). Nie chcę, żeby każdy kto ma wyższy lvl zawsze wygrywał z niskolewelowym graczem, ale chodzi mi o chociaż jakąś przewagę, większą szansę na przeżycie, żeby np. dostawało się więcej HP inwestując w siłę, albo, co byłoby bajką, zmianę statystyk i większy wybór!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:11, 10 Kwi 2009 |
|
|
Pan Ciasteczko
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła Płeć:
|
|
|
|
| | No dobra, może i te statystyki są zauważalne, ale co z tego jak przyjdę na serwer taki JA i z moim skillem na niższym lvlu każdego rozwale XDDDDD :PPPPPP |
a jak wejdziesz taki ty na wyzszym lvlu i dodamy fakt, ze wprowadzone zostana twoje zmiany - to juz w ogole nie ma szans na pokonanie ciebie.
| | Rozumiem, ale chodzi o jakąś przewagę (te 80 HP i trochę w speedzie nie daje prawie żadnej przewagi nad wrogiem... 2 strzały w banię i leży...) |
dodajac fakt, ze koles bedzie ninja, bedzie mial stalker ringa czy jakas inna niewidzialna duperele stwarza ogromna roznice. no albo jakies itemy zmniejszajace obrazenia o polowe (czesto krzychu to ma i zabierajac mu 400hp dalej stoi, podczas gdy on kucajac sobie spokojnie w miejscu, nie probujac nawet uniknac strzalow, mnie zdejmuje)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:17, 10 Kwi 2009 |
|
|
Kasztan
Head Admin
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów Płeć:
|
|
|
|
to DAJE efekty
max. zręczność daje ci dwa razy (!!!) mniejsze obrażenia
max. zwinność kilkakrotnie zwiększa Twoją szybkość
max. inteligencja - bijesz nawet do 5 razy mocnej z itemów
max. siła - dodaje Ci d0 +100-150 HP
Np. Krzychu będąc palladynem, miał paladin ringa i wszystko wpakowane w zręczność i siłe (Co daje jakoś 200-250 HP, +70% odpornosci na ataki i zwiększa Twoje obrazenia z broni) - przyjął na siebie HSa z AWP (500dmg) i kilka strzałów z Deagla i mnie zabił LOL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Pią 17:37, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 17:35, 10 Kwi 2009 |
|
|
Morgoth
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Outlandu :P Płeć:
|
|
|
|
Pomysł: głupota, przykład - niski lvl ninja i high lvl pal/barbarzynca który cię zauważył
Przed: jeszcze jest szansa na zabicie go jak ma +100 hp (1-2 hity w łeb)
Po: dajmy ze będzie miał +200/250 (w zaleznosci od zmian) <-- zabij go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:47, 11 Kwi 2009 |
|
|
IvanQ
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
|
|
co jest głupotą? 62 lvl vs 30 no chyba to bez szans. Można by zrobić, że od 50 w góre 1% expa na 20 zabić bo tak było na jednym fajnym diablo gdzie miałem 50 lvl i na nim skończyłem bo od miesięcy nabijałem expa i skończyłem na 98%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:10, 14 Kwi 2009 |
|
|
Kasztan
Head Admin
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów Płeć:
|
|
|
|
I to było fajne? xD
Tak wlasnie jest na zwyklym diablo modzie, ja przerobilem tak, aby nie blo za latwo, ale zeby było mniej wiecej proporcjonalnie wporządku xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:37, 14 Kwi 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|