Forum www.diabloannihilation.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Level

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.diabloannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Level
Autor Wiadomość
kasieK




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post Level
Jak na razie nie zauważyłem, żeby level specjalnie się liczył. Dostajemy marne kilkadziesiąt HP zwiększając sobie siłę do maxa (50), do tego gdy zwiększymy sobie limit zręczności na maxa, wcale nie dostajemy tak dużo speeda itp... Dałoby się to jakoś zmienić? Np. statystyki, rosnące wraz z levelem dające większe możliwości?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:20, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

Post
miales chyba na mysli zwinnosc - zaprzecze, bo gdy mialem 48 zwinnosci to widzialem znaczaca roznice w mojej szybkosci w porownaniu z reszta. co do twojego pomyslu - jestem na nie, poniewaz faworyzowanie stalych graczy utworzy elite na serwerze, gdzie poczatkujacy i nowi gracze nie mieliby najmniejszych szans w starciu z wysokopoziomowcami.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:34, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
kasieK




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
No dobra, może i te statystyki są zauważalne, ale co z tego jak przyjdę na serwer taki JA i z moim skillem na niższym lvlu każdego rozwale XDDDDD :PPPPPP

Spójrz na sprawę z drugiej strony, ktoś gra długo na serwerze, ma wysoki level, stara się, expi itp. i chce, żeby to dawało jakieś efekty.

Nowi gracze hmmm... nie expi się tak trudno. To, że ktoś będzie lepszy (to oczywiste - większy lvl = jesteś lepszy, łatwiej fragujesz) nie musi oznaczać, że ktoś kto ma np. 5 lvl go nie zabije. Teraz liczą się wyłącznie itemy... Ktoś tam na serwerze miał 45 level. Przyszedł 9 i go zabił. Rozumiem, ale chodzi o jakąś przewagę (te 80 HP i trochę w speedzie nie daje prawie żadnej przewagi nad wrogiem... 2 strzały w banię i leży...). Nie chcę, żeby każdy kto ma wyższy lvl zawsze wygrywał z niskolewelowym graczem, ale chodzi mi o chociaż jakąś przewagę, większą szansę na przeżycie, żeby np. dostawało się więcej HP inwestując w siłę, albo, co byłoby bajką, zmianę statystyk i większy wybór!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:11, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

Post
Cytat:
No dobra, może i te statystyki są zauważalne, ale co z tego jak przyjdę na serwer taki JA i z moim skillem na niższym lvlu każdego rozwale XDDDDD :PPPPPP

a jak wejdziesz taki ty na wyzszym lvlu i dodamy fakt, ze wprowadzone zostana twoje zmiany - to juz w ogole nie ma szans na pokonanie ciebie.

Cytat:
Rozumiem, ale chodzi o jakąś przewagę (te 80 HP i trochę w speedzie nie daje prawie żadnej przewagi nad wrogiem... 2 strzały w banię i leży...)

dodajac fakt, ze koles bedzie ninja, bedzie mial stalker ringa czy jakas inna niewidzialna duperele stwarza ogromna roznice. no albo jakies itemy zmniejszajace obrazenia o polowe (czesto krzychu to ma i zabierajac mu 400hp dalej stoi, podczas gdy on kucajac sobie spokojnie w miejscu, nie probujac nawet uniknac strzalow, mnie zdejmuje)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:17, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
to DAJE efekty
max. zręczność daje ci dwa razy (!!!) mniejsze obrażenia
max. zwinność kilkakrotnie zwiększa Twoją szybkość
max. inteligencja - bijesz nawet do 5 razy mocnej z itemów
max. siła - dodaje Ci d0 +100-150 HP

Np. Krzychu będąc palladynem, miał paladin ringa i wszystko wpakowane w zręczność i siłe (Co daje jakoś 200-250 HP, +70% odpornosci na ataki i zwiększa Twoje obrazenia z broni) - przyjął na siebie HSa z AWP (500dmg) i kilka strzałów z Deagla i mnie zabił LOL


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Pią 17:37, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 17:35, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Morgoth




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Outlandu :P
Płeć: Mężczyzna

Post
Pomysł: głupota, przykład - niski lvl ninja i high lvl pal/barbarzynca który cię zauważył

Przed: jeszcze jest szansa na zabicie go jak ma +100 hp (1-2 hity w łeb)

Po: dajmy ze będzie miał +200/250 (w zaleznosci od zmian) <-- zabij go Razz


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:47, 11 Kwi 2009 Zobacz profil autora
IvanQ




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
co jest głupotą? 62 lvl vs 30 no chyba to bez szans. Można by zrobić, że od 50 w góre 1% expa na 20 zabić bo tak było na jednym fajnym diablo gdzie miałem 50 lvl i na nim skończyłem bo od miesięcy nabijałem expa i skończyłem na 98%


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:10, 14 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kasztan
Head Admin
Head Admin



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów
Płeć: Mężczyzna

Post
I to było fajne? xD
Tak wlasnie jest na zwyklym diablo modzie, ja przerobilem tak, aby nie blo za latwo, ale zeby było mniej wiecej proporcjonalnie wporządku xd


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:37, 14 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.diabloannihilation.fora.pl Strona Główna » Sugestie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin